مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 فروردین 1400 ساعت 04:052021-03-30سياسي

پیام تسلیت رییس فراکسیون محرومیت زدایی برای درگذشت یک طلبه جهادی


رییس فراکسیون محرومیت زدایی و گروه های جهادی مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی درگذشت طلبه جهادی حجت الاسلام شیخ دانیال سالاری را تسلیت گفت.

- رییس فراکسیون محرومیت زدایی و گروه های جهادی مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی درگذشت طلبه جهادی حجت الاسلام شیخ دانیال سالاری را تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید احسان قاضی زاده هاشمی در پیامی نوشت: بسم الله الرحمن الرحیم الَّذِینَ ءَامَنُواْ وَهَاجَرُواْ وَجَهَدُواْ فِی سَبِیلِ اللَّهِ بِأَمْوَ لِهِمْ وَ أَنْفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَهً عِندَ اللَّهِ وَأُولَئِکَ هُمُ الْفَآئِزُونَ‏ کسانی که ایمان آورده و هجرت کردند و در راه خدا با اموال و جان های خویش جهاد کردند، بزرگ‏ترین درجه را نزد خداوند دارند و اینان همان رستگارانند.

خبر عروج شهادت گونه طلبه جهادی حجت الاسلام شیخ دانیال سالاری که با مجاهدت و پیگیری های مجدّانه برای خدمت به مستضعفین و محرومیت زدایی در منطقه قلعه گنج کرمان پیشگام بودند، موجب تأسف و تألم خاطر شد.

اینجانب درگذشت آن روحانی مجاهد را به اعضای بیت معزز مرحوم، خانواده بزرگ جهادگران و گروه جهادی فانوس جنوب و هم سنگران ایشان در عرصه جهاد تسلیت و تعزیت عرض نموده ، از درگاه خداوند متعال برای ایشان رحمت واسعه و هم نشینی با مجاهدان راه حق و برای عموم بازماندگان صبر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت رییس فراکسیون محرومیت زدایی برای درگذشت یک طلبه جهادی

پیام تسلیت رییس فراکسیون محرومیت زدایی برای درگذشت یک طلبه جهادی