مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 فروردین 1400 ساعت 04:002021-03-30بين الملل

اذعان رهبر قدرتمندترین کشور اروپا به اشتباهات خود در مبارزه با کرونا


آنگلا مرکل رهبر آلمان به اشتباهات خود در مبارزه با کرونا در کشورش اذعان کرد و شخصا مسئولیت این اشتباهات را به گردن گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، آنگلا مرکل صدراعظم آلمان در یک مصاحبه تلویزیونی، ضمن یادآوری برخی مشکلات دولتش در برخورد با بحران کرونا، مسئولیت برخی سیاست های نادرست از کندی روند توزیع واکسن گرفته تا گذاشتن و برداشتن پی درپی مقررات کرونایی را پذیرفت.

مرکل در گفتگویی یک ساعته با شبکه تلویزیونی آ.

ار.

دی که روز یکشنبه پخش شد، با ذکر این که بخشی از این مشکلات به دلیل سیاست کمال گرایی دولت بوده، گفت که شخصاً خواستار انعطاف پذیری بیشتر در مقابله موج جدید بحران کروناست.

صدراعظم آلمان که آخرین ماه های دوره صدارت خود را می گذراند و در ماه سپتامبر از قدرت کنار می رود، در گفتگوی خود اذعان کرد که اشتباهاتی از جمله در مورد اعلام قرنطینه تعطیلات عید پاک از دولت او سر زده است.

آنگلا مرکل روز 24 مارس (4 فروردین) با اشتباه خواندن تصمیم قرنطینه کرونایی در ایام عید پاک، آن را لغو کرد و در عین حال شخصاً مسئولیت این اشتباه را گردن گرفت.

رهبر قدرتمندترین کشور اروپا همچنین از این که در گذشته برخی مسئولان محلی، از جمله از هم حزبی های خودش در اجرای مقررات و محدودیت های کرونایی مقاومت کرده اند، ابراز تأسف کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اذعان رهبر قدرتمندترین کشور اروپا به اشتباهات خود در مبارزه با کرونا

اذعان رهبر قدرتمندترین کشور اروپا به اشتباهات خود در مبارزه با کرونا