مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 فروردین 1400 ساعت 19:052021-03-29ورزشي

برترین های تنیس روی میز قم معرفی شدند


برترین های مسابقات رده های سنی نونهالان، نوجوانان و پیشکسوتان تنیس روی میز قم و نفرات اول تا سوم رقابت های پینگ پنگ بخش های تابعه قم معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، با پایان مسابقات پیشکسوتان تنیس روی میز ویژه متولدین سال 1345 به پایین در خانه پینگ پنگ قم، حسین رزاقی، عباس اشعری رییس اسبق هیات تنیس روی میز قم، نظرالله جعفریان و محمدحسن صادقی اول تا چهارم شدند، در حالی که مسوول برگزاری مسابقات ولی الله دیرباز بود.

در رقابت های گروه سنی متولدین 1345 تا 1352 پینگ پنگ پیشکسوتان قم نیز حسن امامقلی، مجتبی بکایی و محسن دلاوری اول تا سوم شدند، در شرایطی که سرداوری این رقابت را سعید آذرنوش انجام داد، ضمن اینکه در پایان از سوی هیات قم جوایزی به نفرات برتر اهدا شد.

هیات تنیس روی میز استان قم رقابت های تنیس روی میز رده های سنی نوجوانان و جوانان دختر قم را نیز در خانه پینگ پنگ قم برگزار کرد و در پایان زهرا مصباحی و بهاره بهمنی قهرمان و نایب قهرمان شدند و مقام سوم مشترک به فاطمه شهیدی و فاطمه بابایی اختصاص یافت و برترین ها تقدیر شدند.

همچنین مسابقات تنیس روی میز بخش های تابعه استان قم در خانه پینگ پنگ شهید محمدی مجموعه ورزشی تختی قم برگزار شد و در پایان نمایندگان بخش جعفریه یعنی سیدسجاد موسوی و علی بهنیا قهرمان و نایب قهرمان شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برترین های تنیس روی میز قم معرفی شدند

برترین های تنیس روی میز قم معرفی شدند