مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 فروردین 1400 ساعت 15:352021-03-29اقتصادي

کشاورزان شرق اصفهان به مدل های جدید کشاورزی روی بیاورند


اکنون باید مدل های کشت تغییر یابد و از گونه های کم آب بر استفاده شود و نمی توان مانند گذشته روش سنتی و کشت غرقابی به کشاورزی پرداخت از این رو به خلاقیت و نوآوری نیازمندیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از  اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، عباس رضایی روز یکشنبه در حاشیه سفر به شهر ورزنه و افتتاح پنج پروژه عمرانی این شهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: زمین های حاصلخیز فراوانی در این منطقه با بی آبی مواجه است که امیدواریم شاهد بارش های بیشتری در استان باشیم.

استاندار اصفهان با تاکید بر صرفه جویی بیشتر آب در بخش های کشاورزی، شرب و صنعت، تصریح کرد: اکنون باید مدل های کشت تغییر یابد و از گونه های کم آب بر استفاده شود و نمی توان مانند گذشته روش سنتی و کشت غرقابی به کشاورزی پرداخت از این رو به خلاقیت و نوآوری نیازمندیم.

وی با اشاره به اینکه میز حل مشکلات شرق استان در فرمانداری تشکیل شود، گفت: مسائل و مشکلات مختلف مردم شرق استان در این میز حل و فصل شود.

رضایی با بیان اینکه امروز در شهر ورزنه پنج پروژه عمرانی با ارزشی بالغ بر چهار میلیارد تومان افتتاح شد، خاطرنشان کرد: نصب المان چادر سفید در میدان شهر، احداث سینمای روباز، بوستان شهدای گمنام، پد بالگرد اورژانس هوایی و تونل دفع آب های سطحی از پروژه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشاورزان شرق اصفهان به مدل های جدید کشاورزی روی بیاورند

کشاورزان شرق اصفهان به مدل های جدید کشاورزی روی بیاورند