مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 فروردین 1400 ساعت 13:552021-03-29حوادث

نیروی انتظامی ملجاء امن مردم است/ رکورد کشفیات مواد مخدر در سال 99 شکسته شد


جانشین فرمانده ناجا با اشاره به اینکه امروز نیروی انتظامی ملجاء امن مردم است، گفت: سال گذشته رکورد کشفیات در تاریخ شکسته شد و با توان مضاعف کارکنان ناجا بیش از هزار تن انواع مواد مخدر کشف شد که بی سابقه بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سردار قاسم رضایی امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه کشفیات پلیس فارس ضمن تبریک ایام سال جدید و داشتند و مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا را رعایت کردند.

جانشین فرمانده ناجا گفت: در سال 99 شاهد افزایش کامل دستگیری و کشفیات جرائم مهمی مانند سرقت بودیم که در این راستا در خصوص سرقت های مهم هشت درصد افزایش دستگیری داشتیم.

سردار رضایی در خصوص کشفیات مواد مخدر در کل کشور افزود: سال گذشته رکورد کشفیات در تاریخ شکسته شد و  با توان مضاعف کارکنان ناجا بیش از هزار تن انواع مواد مخدر کشف گردید که سابقه نداشت.

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به کشف بیش از 35 هزار قبضه سلاح غیرمجاز افزود: متاسفانه تیراندازی در مراسم های مختلفی مانند عروسی و عزا در برخی از استان ها به یک بدعت نادرست تبدیل شده است چنانچه در برخی از استان ها طی یک سال بیش از 20 نفر به دلیل تیراندازی در این مراسم ها مصدوم و یا کشته می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی انتظامی ملجاء امن مردم است/ رکورد کشفیات مواد مخدر در سال 99 شکسته شد

نیروی انتظامی ملجاء امن مردم است/ رکورد کشفیات مواد مخدر در سال 99 شکسته شد