مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 فروردین 1400 ساعت 13:502021-03-29سياسي

قرارداد 25 ساله همکاری ایران و چین موضوعی فراجناحی است


نائب رییس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس با اشاره به انعقاد قرارداد مهم و راهبردی 25 ساله همکاری ایران و چین گفت: این قرارداد موضوعی فراجناحی و تصمیم نظام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدرضا میرتاج الدینی عصر امروز دوشنبه در مراسم بزرگداشت نیمه شعبان که در محوطه مصلای حضرت امام (ره) تبریز برگزار شد، با اشاره به انعقاد قرارداد مهم و راهبردی 25 ساله همکاری ایران و چین اظهار داشت: این قرارداد نقشه راه همکاری مشترک بین ایران و چین در حوزه های مختلف برای 25 سال آینده با رویکرد سرمایه گذاری و همکاری مشترک در زمینه های مختلف است تا بتوانیم به صورت ثابت و پایدار نفت و فرآورده های نفتی را به چین صادر کنیم.

وی انعقاد این قرارداد را یک امتیاز برای کشورمان دانسته و افزود: تحقق عملی این قرارداد می تواند حتی تحریم های ظالمانه علیه کشورمان را رفع کند.

نائب رییس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی این قرارداد را موضوعی فراجناحی و تصمیم نظام دانسته و تاکید کرد: همه مسئولین بر انعقاد آن متفق القول بوده و حرکتی مثبت در راستای مقابله با تحریم ها و خروج از انزوای اقتصادی و همکاری پایدار با کشورهای همسایه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارداد 25 ساله همکاری ایران و چین موضوعی فراجناحی است

قرارداد 25 ساله همکاری ایران و چین موضوعی فراجناحی است