مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 فروردین 1400 ساعت 12:502021-03-29سياسي

قالیباف: تا 5 سال آینده اقتصاد کشور ساماندهی می شود


قالیباف رییس مجلس ریشه مشکلات کشور را در دو بخش توصیف کرد و افزود: یک بخش مشکلات فرهنگی است که در این حوزه، جناح بندی های سیاسی حد یقف ندارد و حتی تا حذف مطلق پیش می رود؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییس مجلس شورای اسلامی با بیان این که بخشی از مشکلات کشور ناشی از جناح بندی های سیاسی است، گفت: بخش دیگر مشکلات کشور ناشی از چالش های جدی حکمرانی است به این معنا که گاهی تصمیمات ما با مصلحت اندیشی های غلط همراه می شود که باید جلوی آن گرفته شود.

محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی که برای دیدار با گروه های جهادی به استان گلستان سفر کرده است، با آیت الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان دیدار و گفت و گو کرد.

آیت الله نورمفیدی در این دیدار با تأکید بر اینکه مجلس باید راهگشای مشکلات اساسی کشور باشد، گفت: مبارزه با فساد بسیار مهم است اما تا منفذهای فساد بسته نشود و صرفا با معلول مبارزه کنیم، به نتیجه نمی رسیم.

وی در ادامه با بیان اینکه باید مشخص کنیم که دولت باید در اقتصاد دخالت کند یا آن را رها کند، عنوان کرد: باید مبنایی در مسائل اقتصادی وجود داشته باشد و ریشه اساسی مشکلات کشف شود.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان در ادامه با تأکید بر اینکه باید اجماعی برای حل مشکلات اقتصادی و تصمیم گیری ها در این حوزه شکل گیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: تا 5 سال آینده اقتصاد کشور ساماندهی می شود

قالیباف: تا 5 سال آینده اقتصاد کشور ساماندهی می شود