مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 فروردین 1400 ساعت 11:052021-03-29ورزشي

حضور طباطبایی در جلسه آنلاین با رییس فدراسیون جهانی کاراته


رییس فدراسیون کاراته ایران در جلسه آنلاین با رییس فدراسیون جهانی گزارش کاملی از فعالیت های صورت گرفته در کاراته ایران طی ماه های گذشته را ارائه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، چهارمین جلسه آنلاین فدراسیون آسیا و اقیانوسیه با حضور اسپینوز رییس فدراسیون جهانی کاراته امروز به صورت وبینار برگزار شد.

در این جلسه اسپینوز در خصوص شرایط برگزاری مسابقات المپیک و عدم حضور تماشاچی نکاتی را متذکر شد و گفت: تمامی اخبار مهم مربوط به المپیک از طریق سایت فدراسیون جهانی اطلاع رسانی خواهد شد.

اسپینوز در ادامه در خصوص کسب سهمیه المپیک در لیگ جهانی لیسبون نکاتی را یادآور شد و با اشاره به برگزاری بازی های جهانی (ورد گیمز) در سال 2022 عنوان کرد: طی روزهای آتی علاوه بر انتشار پیش نویس تقویم ورزشی سال 2022، نحوه گزینش جهت حضور در رقابت های ورد گیمز 2022 نیز اعلام خواهد شد.

در این نشست همچنین رییس فدراسیون آسیا که ریاست کاراته امارات را نیز به عهده دارد با تشریح نحوه برگزاری رقابت های قهرمانی جهان در سال 2021، گزارشی در خصوص اقدامات انجام شده برای برگزاری این رقابتها، ارائه نمود.

در ادامه رییس فدراسیون جهانی اعلام کرد با توجه به مذاکرات صورت گرفته با مقامات ورزش فرانسه، برگزاری آخرین مرحله مسابقات گزینشی که قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور طباطبایی در جلسه آنلاین با رییس فدراسیون جهانی کاراته

حضور طباطبایی در جلسه آنلاین با رییس فدراسیون جهانی کاراته