مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 فروردین 1400 ساعت 10:052021-03-29سياسي

دستگاههای خدمات رسان و زیربنایی باتمام توان درسی سخت پای کارباشند


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه دستگاه های خدمات رسان، زیربنایی و متولیان ساخت و ساز در شهر سی سخت باید با تمام توان و قدرت پای کار باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین کلانتری بعدازظهر دوشنبه در بازدید سرزده از محله های در حال بازسازی شهر سی سخت افزود: روند بازسازی ها باید تسریع شده و سرعت بخشی در کارها و ساخت و سازها ضروری است.

وی با بیان اینکه لحظه ای مردم سی سخت را تنها نخواهیم گذاشت و تا پایان در کنارشان می مانیم، گفت: بهسازی و مقاوم سازی منازل مسکونی، استحکام و کیفیت بالای مصالح به کار رفته از اولویت های مهم و اساسی است.

کلانتری افزود: بر اساس دستور و تاکید ریاست محترم جمهوری و پیگیری های مکرر مسئولان ملی، با تمام توان پیگیر مشکلات شهر زلزله زده سی سخت و روستاهای اطراف هستیم.

وی اظهار داشت: آرامش و آسایش خانواده های سی سختی از دغدغه های اصلی و مهم است و لحظه به لحظه چه به صورت حضوری و سرزده در شهر و چه پیگیری های تلفنی و جلسات و دیدارهای مهم در تهران پیگیر مطالبات و نیازمندی های این مردم بوده و از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم.

کلانتری بیان داشت: در آینده ای نه چندان دور، با همت و تلاش و همکاری و مساعدت مردم با فرهنگ شهر سی سخت و حمایت جدی مسئولان ملی و استانی و همه دستگاه ها شاهد بازسازی و مقاوم سازی شهر سی سخت خواهیم بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاههای خدمات رسان و زیربنایی باتمام توان درسی سخت پای کارباشند

دستگاههای خدمات رسان و زیربنایی باتمام توان درسی سخت پای کارباشند