مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 فروردین 1400 ساعت 09:552021-03-29اقتصادي

اشتغال 820 نفری با اجرای طرح تولیدی اسلب سرامیکی


رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان فارس گفت:با ایجاد و راه اندازی طرح تولیدی اسلب سرامیکی هخامنش در شهرستان آباده زمینه اشتغال 820 نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم فراهم می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حمیدرضا ایزدی دوشنبه نهم فروردین ماه سال 1400 در آیین آغاز عملیات اجرایی این طرح تولیدی  با تاکید بر اشتغالزایی و افزایش تولید بیان کرد: این طرح زمینه اشتغال 220 نفر را به صورت مستقیم و 600 نفر را به صورت غیر مستقیم فراهم می آورد و سالیانه 18 میلیون متر مربع ظرفیت تولید خواهد داشت.

وی با بیان این که طرح تولیدی اسلب سرامیکی هخامنش با سرمایه گذاری 3500 میلیارد ریال آغاز به کار می کند،ا دامه داد: این طرح تولیدی در زمینی به مساحت 200 هزار متر مربع اجرا می شود و محصولات کاربردی آن جهت مصارف عمومی( ساختمان سازی و .

) است.

رییس سازمان صمت فارس گفت: عملیات اجرایی این طرح تولیدی در سال جاری آغاز و در سال 1402 راه اندازی می شود.

ایزدی اضافه کرد: سال گذشته با حمایت های سازمان صمت بالغ بر 240 هزار میلیارد ریال طرح سرمایه گذاری و افتتاح شده و در سال جاری نیز بالغ بر 260 هزار میلیارد ریال طرح تولیدی افتتاح خواهد شد.

شهرستان آباده قطب صنعتی جنوب کشور در تولید کاشی و سرامیک وی با اشاره به این که شهرستان آباده قطب صنعتی جنوب کشور در زمینه تولید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال 820 نفری با اجرای طرح تولیدی اسلب سرامیکی

اشتغال 820 نفری با اجرای طرح تولیدی اسلب سرامیکی