مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 فروردین 1400 ساعت 08:002021-03-29حوادث

هلال احمر استان سمنان به 7خودرو مانده در گل وبرف امدادرسانی کرد


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان بابیان اینکه طی شبانه روز گذشته این جمعیت به هفت خودرو مانده در گل وبرف امدادرسانی کرده است، گفت: - 23 نفر در این حوادث نجات یافتند.

مظفر محمدخانی در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه شب گذشته سه خودرو در کیلومتر 45 محور دامغان به جندق دریاچه نمک کویر حاج علی قلی در گل ولای ماندند، ابراز داشت: در این عملیات که تا یک و نیم بامداد ادامه یافت شش نفر نجات یافتند.

وی ضمن بیان اینکه این جمعیت روز گذشته به چهار خودرو در برف و کولاک محور شاهرود به آزادشهر فرعی چشمه شاه پسند امدادرسانی کرده است، ابراز داشت: در این عملیات به 17 نفر امدادرسانی لازم به انجام رسید و چهار نفر اسکان داده شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان بابیان اینکه درمجموع این جمعیت به 23 نفر که در گل ولای و برف مانده بودند خدمات لازم را ارائه کرده است، ابراز داشت: خوشبختانه در شبانه روز گذشته حادثه فوتی در محورهای مواصلاتی استان سمنان رخ نداده است.

محمدخانی بابیان اینکه 14 پایگاه آماده خدمت رسانی به هم وطنان در محورهای استان سمنان است، اضافه کرد: با توجه به متغیر بودن هوای فصل بهار بهتر که رانندگان قبل از حرکت شرایط جوی را در نظر بگیرند و هنگام خستگی و خواب آلودگی از ادامه مسیر صرف نظر کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هلال احمر استان سمنان به 7خودرو مانده در گل وبرف امدادرسانی کرد

هلال احمر استان سمنان به 7خودرو مانده در گل وبرف امدادرسانی کرد