مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 فروردین 1400 ساعت 06:202021-03-29سياسي

ترویج فرهنگ انتظار درست مهدوی، نسخه شفابخش امروز جامعه


مسئولان و نهادهای فرهنگی به جای ترویج نگاه امیدوارانه به نظریه های علوم انسانی غربی، به ترویج فرهنگ انتظار درست مهدوی به عنوان نجات بخش امروز جامعه و مهیاسازی آن برای روز انتظار و فردای انتظار بپردازند.

- ایسنا/زنجان امام جمعه خرمدره گفت: مسئولان و نهادهای فرهنگی به جای ترویج نگاه امیدوارانه به نظریه های علوم انسانی غربی، به ترویج فرهنگ انتظار درست مهدوی به عنوان نجات بخش امروز جامعه و مهیاسازی آن برای روز انتظار و فردای انتظار بپردازند.

حجت الاسلام حسین علی زاهدی پور در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه فرج به معنای گشایش و رفع موانع است، اظهار کرد: چون زمینه برای حضور حجت نبود، امام عصر (عج) در غیبت هستند و روشن است تا این موانع برطرف نشده و زمینه فراهم نشود، ظهور ایشان محقق نخواهد شد.

وی با بیان اینکه انتظار فرج یعنی اقدام عملی برای رفع موانع و گشایش برای حضور حضرت در جامعه بشری، ادامه داد: انتظار به عنوان برترین مصداق انتظار، به معنای خمودی و تنبلی، نه تنها مصداق برترین عبادت نیست، بلکه عامل تخدیر فکری و اعتقادی بوده و در خدمت تأمین و تضمین خواسته های دشمنان دین است.

این مسئول تصریح کرد: یقیناً انتظار بدون تلاش برای رسیدن به آرمان ها در حد ممکن، نه می توانست عامل پیروزی انقلاب باشد و نه می تواند حافظ انقلاب و یار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج فرهنگ انتظار درست مهدوی، نسخه شفابخش امروز جامعه

ترویج فرهنگ انتظار درست مهدوی، نسخه شفابخش امروز جامعه