مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 فروردین 1400 ساعت 06:152021-03-29سياسي

تدابیر و تمهیدات خاص پلیس برای روز 13 فروردین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار محمد شرفی باحضور در استان آذربایجان شرقی و بازدید از یگان های انتظامی در جلسه قرارگاه مشترک امام رضا (ع) و نوروز 1400 ضمن تبریک نیمه شعبان و میلاد باسعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) و حلول سال جدید .

- جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با بیان اینکه برای 13 فروردین تدابیر و تمهیدات خاصی داریم گفت: پلیس تابع دستورات ستاد ملی مقابله با کرونا است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار محمد شرفی باحضور در استان آذربایجان شرقی و بازدید از یگان های انتظامی در جلسه قرارگاه مشترک امام رضا (ع) و نوروز 1400 ضمن تبریک نیمه شعبان و میلاد باسعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) و حلول سال جدید از تلاش ها و مجاهدت های پلیس آذربایجان شرقی تقدیر و تشکر کرد.

وی با بیان اینکه ناجا سازمانی مهم و اثرگذار در امنیت داخلی کشور می باشد، افزود: نیروی انتظامی با برخورداری از تجهیزات هوشمند و مفید و به کار گیری کارکنان دین مدار و عدالت محور در حوزه های مختلف اجتماعی و امنیتی موفق و اثر بخش بوده است.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا به شاخص های امنیتی اشاره کرد و گفت: احساس امنیت، فراوانی و کنترل آمار جرایم از شاخصه های امنیتی هستند که استان آذربایجان شرقی به دلیل سابقه تاریخی و داشتن مردمانی متدین و باف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدابیر و تمهیدات خاص پلیس برای روز 13 فروردین

تدابیر و تمهیدات خاص پلیس برای روز 13 فروردین