مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 فروردین 1400 ساعت 05:452021-03-29حوادث

باند سارقان پژو پارس های تهران در روانسر متلاشی شد


فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، از انهدام باند سه نفره سارقان و اوراقچیان خودرو در روانسر خبر داد و گفت: از آن ها چهار دستگاه خودرو مسروقه و صدها قطعه خودرو کشف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار علی اکبر جاویدان امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: پس از وصول اخباری مبنی برفعالیت باند سه نفره در امر سرقت خودرو و اوراق کردن آن ها درداخل یک دامپروری در خارج از شهر روانسر موضوع در دستور کار ما مورین پلیس آگاهی استان و انتظامی شهرستان قرار گرفت.

  وی افزود: ماموران پس از انجام کاراطلاعاتی و تعقیب و مراقبت و  اقدامات تخصصی موفق به شناسایی یک باند سه نفره سرقت خودرو شدند که پس از هماهنگی قضایی محل اوراق نمودن خودروها را مورد بازرسی قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان چهار دستگاه خودروی سرقتی، صدها قطعه خودرو شامل درب خودرو، گیربکس، لاستیک و رینگ، انواع آچار چرخ و.

کشف شد.

وی تصریح کرد: در بررسی های انجام مشخص شد که سارقین پس از سرقت خودروها که عمدتا پژو پارس و در استان تهران بوده آن ها را به شهرستان روانسر انتقال و در داخل مخفیگاه شناسایی شده اوراق می کردند.

جاویدان با اشاره به دستگیری سردسته باند و تحویل به مرجع قضایی، گفت: دستگیری سایر اعضای باند به صورت ویژه در دستو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باند سارقان پژو پارس های تهران در روانسر متلاشی شد

باند سارقان پژو پارس های تهران در روانسر متلاشی شد