مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 فروردین 1400 ساعت 05:452021-03-29سياسي

لرستان همچنان محروم از داروخانه هلال احمر


رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور گفت: افتتاح داروخانه هلال احمر در لرستان نیازمند هماهنگی های درون استانی است.

- ایسنا/لرستان رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور گفت: افتتاح داروخانه هلال احمر در لرستان نیازمند هماهنگی های درون استانی است.

دکتر محمد نصیری در سفر به لرستان که هشتم فروردین ماه صورت گرفت، اظهار کرد: با توجه به محرومیت استان و بروز حوادث طبیعی در این استان احداث داروخانه هلال احمر نیاز مبرم لرستان بوده که عملیاتی شدن آن نیازمند هماهنگی های لازم درون استانی است که امیدواریم با پیگیری استاندار لرستان و طبق مصوبه ماده 20 کمیسیون دانشگاه علوم پزشکی در سال 1400 افتتاح شود.

وی تصریح کرد: فقط دو استان از کشور فاقد داروخانه هلال احمر هستند که لرستان یکی از آن هاست و این اصلاً زیبنده این استان و کشور ما نیست و استاندار لرستان باید هماهنگی های لازم درون استانی را به ثمر برساند.

نصیری با اشاره به اینکه یکی از برنامه های سازمان داوطلبان هلال احمر پرداخت هزینه های دارو و درمان به اقشار نیازمند است، خاطرنشان کرد: در راستای این مهم سال گذشته بودجه ای بالغ بر 10 میلیارد تومان جهت تأمین داروی نیازمندان و افراد کم بضاعت اختصاص پیدا کرد و امسال نیز به همت نمایندگان و کمیسیون نمایندگان مجلس این مبلغ به 300 میلیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لرستان همچنان محروم از داروخانه هلال احمر

لرستان همچنان محروم از داروخانه هلال احمر