مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 فروردین 1400 ساعت 05:452021-03-29اقتصادي

4 مگاپروژه طی فروردین ماه امسال در آذربایجان شرقی افتتاح می شود


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: چهار مگاپروژه ملی طی فروردین ماه امسال در آذربایجان شرقی افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حبیب امین زاده صبح امروز در بازدید از آخرین روند احداث کارخانه آهک هیدراته شهرستان اهر گفت: طی هفته های آینده و در فروردین ماه کارخانه آهک هیدراته اهر، مجتمع نفلین سینیت کلیبر و دو مگاپروژه ملی دیگر در تبریز افتتاح می شود.

وی با بیان اینکه در سال جاری مسئولان سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی تمام تلاش خود را برای تحقق شعار سال به کار خواهند گرفت، ادامه داد: این استان ظرفیت های بالایی در عرصه های صنعت و تولید دارد و باید از این توانمندی ها استفاده شود.

امین زاده همچنین در خصوص کارخانه آهک هیدراته شهرستان اهر اظهار داشت: این کارخانه به همت شرکت صنعتی و معدنی مولیبدن مس آذربایجان با سرمایه گذاری 1300 میلیارد ریالی به بهره برداری می رسد.

وی از پیشرفت 98 درصدی کارخانه آهک هیدراته شهرستان اهر خبر داد و افزود: فاز اول این کارخانه با ظرفیت تولید سالانه 65 هزار تُن در هفته های آینده به صورت مکانیکی راه اندازی می شود که تولید محصول نهایی در کارخانه آهک هیدراته اولویت اصلی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 مگاپروژه طی فروردین ماه امسال در آذربایجان شرقی افتتاح می شود

4 مگاپروژه طی فروردین ماه امسال در آذربایجان شرقی افتتاح می شود