مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 فروردین 1400 ساعت 02:452021-03-28اقتصادي

پیگیری طرح های توسعه استان با حضور وزیر راه و شهرسازی انجام شد


رییس سابق کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس گفت: در حاشیه سفر وزیر راه و شهرسازی به اصفهان حمایت های لازم و رفع موانع سرمایه گذاری در پروژه های حمل و نقل مطرح شد.

- حمیدرضا فولادگر در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به دستاورد سفر وزیر راه و شهرسازی به اصفهان اظهار داشت: بنیاد نصف جهان یک تشکل مردم نهاد است که از مسئولان فعال فعلی و سابق حوزه توسعه استان تشکیل شده که تسهیل گری و پیگیری رفع موانع طرح های توسعه استان را انجام می دهند.

وی افزود: این بنیاد از طریق دستگاه های اجرایی و مسئولان استانی و کشوری موانع موجود را پیگیری کرده که در ادامه این فعالیت ها کارگروه اقتصادی آن از وزیر راه و شهرسازی دعوت به عمل آورد.

رییس سابق کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و اصل 44 مجلس خاطر نشان کرد: این بنیاد مردمی کارگروه های مختلفی دارد که کارگروه اقتصادی آن طرح های حمل و نقل، سرمایه گذاری استانی، صنعتی، عمرانی و… را دنبال می کند و در ادامه این پیگیری ها و در لبیک به نامگذاری سال 1400 در جلسه ای با حضور وزیر راه و شهرسازی در حوزه حمل و نقل ریلی و جاده ای، برون شهری و درون شهری مباحثی مطرح کردند.

پیگیری طرح های توسعه استان در حد حرف باقی نمانده وی تکمیل شبکه قطار شهری حومه که شامل پنج مسیر حومه ای است را از دیگر موارد مطرح شده برشمرد و گفت: ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری طرح های توسعه استان با حضور وزیر راه و شهرسازی انجام شد

پیگیری طرح های توسعه استان با حضور وزیر راه و شهرسازی انجام شد