مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 فروردین 1400 ساعت 18:352021-03-28سياسي

4500 نفر زندانی در استان تهران به مرخصی نوروزی رفته اند


مدیر کل زندان های استان تهران گفت: 4500 نفر از زندانیان استان تهران از مرخصی نوروزی بهره مند شده و این ایام را همراه خانواده شان می گذرانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اداره کل زندان های استان تهران اعلام کرد: در اولین روزهای ایام تعطیلات سال نو، صاحبکار معاون راهبردی قوه قضاییه، باقری کنی معاون بین الملل قوه و دبیر ستاد حقوق بشر و نیز القاصی مهر دادستان تهران طی دیدارهای جداگانه، وضعیت رفاهی و قضایی مددجویان بازداشتگاه اوین را بررسی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید حشمت الله حیات الغیب مدیر کل زندان های استان تهران گفت: هدف ما اصلاح و تربیت و ارایه راهکارهای علمی جهت عدم تکرار جرم و بازگشت سالم مددجویان به کانون خانواده و جامعه است.

وی تصریح کرد: بر این اساس و در اجرای برنامه تحولی قوه قضاییه و طرح پایش زندانیان، مقامات عالی قضایی و قضات به طور مستمر از زندان های استان بازدید می کنند تا ضمن بررسی وضعیت رفاهی و بهداشتی زندانیان، تا حد امکان تخفیفات قضایی قانونی در مورد افراد واجد شرایط اعمال شود و فردی بی جهت در زندان نماند.

وی ادامه داد: طی اولین روزهای ایام تعطیلات سال نو، معاون راهبردی قوه قضاییه، معاون بین الملل قوه و دبیر ستاد حقوق بشر و نیز دادستان تهران طی دیدارهای جداگانه، وضعیت رفاهی و قضایی مددجویان بازداشتگاه اوین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4500 نفر زندانی در استان تهران به مرخصی نوروزی رفته اند

4500 نفر زندانی در استان تهران به مرخصی نوروزی رفته اند