مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 فروردین 1400 ساعت 17:002021-03-28پزشكي

واکسینه شدن تمامی کادر درمان کشور تا 2 هفته آینده


امیدواریم با تامین واکسن در دو هفته آینده همه کارکنان درمان در برابر کرونا واکسینه شوند.

- جی پلاس ، محمدرضا ظفرقندی رییس کل سازمان نظام پزشکی درباره واکسینه شدن تمامی کادر درمان در برابر کرونا تا 2 هفته آینده گفت: طی رایزنی های صورت گرفته با مسئولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش و پزشکی تمامی کادر درمان اعم از دندانپزشکان، ماما، فیزیوتراپ، داروساز به صورت کامل تحت پوشش واکسیناسیون کرونا تا دو هفته آینده قرار می گیرند .

ظفرقندی افزود: با فراهم آوری تامین واکسن در این هفته و هفته آینده و برنامه ریزی های انجام شده در روزهای آتی ما به سازمان های نظام پزشکی و شبکه بهداشت و درمان کشور منعکس کرده که ابتدا واکسیناسیون کارکنان درمان باید در مرحله اول واکسیناسیون و پس از آن اقشار آسیب پذیر اتفاق بیفتد .

او اضافه کرد: تزریق واکسن کارکنان درمان هم به صورت شبکه بهداشت در همه شهرستان های کشور اعم از پزشک، پرستار و سایر نیرو های درمانی انجام خواهد شد و در یک تا دو هفته آینده همه گروه های درمانی در برابر کرونا واکسینه خواهند شد.

ظفرقندی با اشاره به اینکه نیرو های درمانی که بیش از 3 ماه از ابتلا به کرونایشان گذشته باشد می توانند واکسن بزنند ادامه داد: کسانی که در بخش مستقیم مواجهه با کرونا هستند، نیرو های درمانی که سن بالاتری دارند و از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسینه شدن تمامی کادر درمان کشور تا 2 هفته آینده

واکسینه شدن تمامی کادر درمان کشور تا 2 هفته آینده