مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 فروردین 1400 ساعت 14:152021-03-28حوادث

سال 99 رکورد کشفیات ناجا شکسته شد


جانشین فرمانده ناجا با بیان امروز نیروی انتظامی ملجاء امن مردم است، گفت: سال گذشته رکورد کشفیات در تاریخ شکسته شد و با توان مضاعف کارکنان ناجا بیش از هزار تن انواع مواد مخدر کشف گردید که سابقه نداشت.

- ایسنا/فارس جانشین فرمانده ناجا با بیان امروز نیروی انتظامی ملجاء امن مردم است، گفت: سال گذشته رکورد کشفیات در تاریخ شکسته شد و با توان مضاعف کارکنان ناجا بیش از هزار تن انواع مواد مخدر کشف گردید که سابقه نداشت.

  سردار قاسم رضایی در حاشیه بازدید از نمایشگاه کشفیات پلیس فارس ضمن تبریک ایام سال جدید و اعیاد شعبانیه به ویژه میلاد باسعادت امام زمان (عج) به عموم ملت شریف ایران اظهار داشت: مردم شریف ایران همواره به دنبال شادی هستند و این جزیی از طبیعت ملت ایران است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پلیس فارس، رضایی افزود: در عید سال گذشته که همزمان با شیوع ویروس منحوس کرونا شده بود مردم همراهی خوبی داشتند و مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا را رعایت کردند.

ما ممنون مردم ایران هستیم که با فرزندان خود در نیروی انتظامی همراهی و همکاری لازم را داشتند.

جانشین فرمانده ناجا گفت: در سال 99 شاهد افزایش کامل دستگیری و کشفیات جرایم مهمی مانند سرقت بودیم که در این راستا در خصوص سرقت های مهم 8 درصد افزایش دستگیری داشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سال 99 رکورد کشفیات ناجا شکسته شد

سال 99 رکورد کشفیات ناجا شکسته شد