مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 فروردین 1400 ساعت 13:352021-03-28پزشكي

رشد 24 درصدی ماموریت اورژانس بابل در ایام نوروز


رییس مرکز اورژانس بابل با اشاره به انجام هزار و 73 ماموریت اورژانس در راستای طرح سلامت نوروزی گفت: این میزان نسبت به سال قبل رشد 24 درصدی داشته است.

- ابوالقاسم لعلی در گفتگو با خبرنگار مهر از مراجعه بیش از 10 هزار بیمار به مراکز بیمارستانی شهرستان بابل از شروع طرح سلامت نوروزی تاکنون خبر داد و گفت: در ایام طرح سلامت نوروزی، بالغ بر 10 هزار و 179 نفر از شهروندان و هموطنان تحت پوشش درمانی بخش اورژانس مراکز آموزشی و درمانی تابع دانشگاه علوم پزشکی بابل قرار گرفتند.

وی افزود: هفت هزار و 854 نفر از مراجعه کنندگان به صورت سرپایی درمان شدند و دو هزار و 325 نفر نیز در این مدت ضمن بستری شدن تحت درمان قرار گرفتند.

رییس سازمان اورژانس بابل ودبیر ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی بابل ادامه داد: از هزار و 215 مسافری که برای درمان تاکنون به بیمارستان های تابع دانشگاه علوم پزشکی بابل مراجعه کردند حدود 46 نفر نیازمند پذیرش و بستری در مراکز درمانی بودند که با تلاش کادر درمانی به نحوی شایسته تحت درمان قرار گرفتند.

لعلی افزود: از ابتدای طرح سلامت نوروزی تا کنون 821 عمل جراحی در بیمارستان های دولتی و خصوصی شهرستان بابل انجام گردیده است که شامل 154 عمل اورژانس و 667 عمل الکتیو بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 24 درصدی ماموریت اورژانس بابل در ایام نوروز

رشد 24 درصدی ماموریت اورژانس بابل در ایام نوروز