مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 فروردین 1400 ساعت 12:302021-03-28اجتماعي

خبر واژگونی اتوبوس قلعه گنج_کرمان صحت ندارد


معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان ضمن رد شایعه تصادف اتوبوس قلعه گنج به کرمان گفت: ایجاد هرگونه شایعه سازی با این روش بازی با روان مردم و سبب ایجاد نگرانی در مردم و خانواده های مسافران و رانندگان است.

- ایسنا/کرمان معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان ضمن رد شایعه تصادف اتوبوس قلعه گنج به کرمان گفت: ایجاد هرگونه شایعه سازی با این روش بازی با روان مردم و سبب ایجاد نگرانی در مردم و خانواده های مسافران و رانندگان است.

مجتبی محمودی با اشاره به انتشار خبر واژگونی اتوبوس وابسته به یک شرکت مسافربری شهرستان قلعه گنج در جنوب کرمان در شبکه های اجتماعی اظهار کرد: این گونه خبرهای بدون منبع شایعه سازی در فضای مجازی است که سبب نگرانی مردم را فراهم می سازد و اقدامی کاملا غیر اخلاقی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان، وی با بیان اینکه با نصب سامانه سپهتن بر روی کلیه اتوبوس های ناوگان حمل و نقل عمومی همه اعمال و رفتار راننده و خط سیر ناوگان به صورت آنلاین رصد می شود که در هر لحظه برای کارشناسان حمل و نقل این اداره کل قابل دسترسی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر واژگونی اتوبوس قلعه گنج_کرمان صحت ندارد

خبر واژگونی اتوبوس قلعه گنج_کرمان صحت ندارد