مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 فروردین 1400 ساعت 11:552021-03-28اجتماعي

در مراکز نگهداری حیات وحش استان تهران در سال 99 چه گذشت؟


سال گذشته شاهد اتفاقات و حوادث متعدد در مراکز نگهداری حیات وحش استان تهران از مرگ و میر حیوانات تا ابتلای آن ها به بیماری بودیم؛ از دلفیناریوم برج میلاد تا باغ پرندگان و باغ وحش ارم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اواخر فروردین سال گذشته مهرداد کتال محسنی - معاون فنی سابق حفاظت محیط زیست استان تهران- از تامین پرندگان فاز دوم باغ پرندگان تهران از مراکز مجاز و دارای اعتبار با هماهنگی سازمان محیط زیست خبر داد و گفت که طی آخرین گزارشی که به محیط زیست استان تهران ارائه شد، هیچ پرنده ای در باغ پرندگان تهران مبتلا به بیماری خاصی نبوده است.

همچنین برخی مراکز نگهداری از جمله باغ وحش خبر از افزایش آمار زاد و ولد برخی حیوانات در باغ وحش ها درپی کاهش رفت و آمدها به دلیل شیوع ویروش کرونا خبر دادند.

شامپانزه های ارم و باران در میان هیاهوی نگرانی ها اما ماجرای پر فراز و نشیب و پر سر و صدای باران - بچه شامپانزه معروف باغ وحش ارم - از اردیبهشت سال گذشته و در پی اظهاراتی درباره گم شدن یک شامپانزه در باغ وحش ارم شروع شد؛ ماجرایی که یک طرف آن سازمان حفاظت محیط زیست و باغ وحش ارم و طرف دیگر آن دکتر ایمان معماریان - دامپزشک حیات وحش و دامپزشک سابق باغ وحش تهران - بود که این بچه شامپانزه را سال 96 و ساعاتی پس از تولد از خطر مرگ توسط مادرش شمسی نجات داد و از آن زمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در مراکز نگهداری حیات وحش استان تهران در سال 99 چه گذشت؟

در مراکز نگهداری حیات وحش استان تهران در سال 99 چه گذشت؟