مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 فروردین 1400 ساعت 09:452021-03-28سياسي

شبکه تبلیغ به سمت گفتمان سازی استفاده از تولید ملی حرکت کند


سرپرست معاونت فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: شبکه تبلیغ به سمت گفتمان سازی استفاده از تولید ملی حرکت کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر این چند سال بر روی شاه کلید اقتصاد مقاومتی که تولید هست تاکید دارند.

لزوم پشتیبانی و مانع زدایی برای تولید وی تصریح کرد: شاه کلید حل مشکلاتی از قبیل بیکاری، مشکلات معیشتی و کم شدن ارزش پول ملی، سرمایه گذاری در مسئله تولید هست و اگر بخواهیم جهشی در تولید ایجاد کنیم، نیاز به پشتیبانی و مانع زدایی از مسئله تولید داریم که امسال شعار ما همین است که در عرصه تولید باید در مرحله اول پشتیبانی، و در وهله ی دوم مانع زدایی بکنیم.

حجت الاسلام قادری خاطرنشان کرد: دولت با پشتیبانی از تولید و تدوین روندهایی باید زمینه آسان سازی و رفع مشکلات تولید را فراهم کند، اما به نظر می رسد قسمت اصلی کار به عهده مردم است.

وی ادامه داد: همان طور که در بیان نوروزی حضرت آقا هست، اشاره کردند نیاز به سازماندهی خیریه های مردمی، نهادهای انقلابی، مساجد و هیئات هست که اینها باید به میدان بیایند و با گفتمان سازی، بحث تولید و پشتیبانی از تولید را تبیین بکنند.

نقش مردم در تحقق شعار سال سرپرست معاونت فرهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر بیان کرد: مردم در دو بخش تولیدکنندگی و مصرف کنندگی در تحقق شعار سال نقش دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه تبلیغ به سمت گفتمان سازی استفاده از تولید ملی حرکت کند

شبکه تبلیغ به سمت گفتمان سازی استفاده از تولید ملی حرکت کند