مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 فروردین 1400 ساعت 09:352021-03-28فرهنگي

پاسداشت روز جهانی تئاتر در ممسنی


اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ممسنی، به مناسبت روز جهانی تئاتر، با برگزاری مراسمی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، بار دیگر ظرفیت هنرمندان این دیار را به نمایش گذاشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یی، هنرمندان خسارات زیادی دیدند و نتوانستند برنامه های خود را در فضای حقیقی آن گونه که باید و شاید، پیش ببرند.

سعید محمودی افزود: مایه افتخار است که هنرمندان ما، با وجود شرایط حاد کرونایی، دست از تلاش برنداشته و در سطح ملی و استانی افتخارات مهمی را در شاخه های مختلف هنری از جمله داستان نویسی، شعر و تئاتر و نمایش کسب نمودند.

وی افزود: نمایش زاویه یکی از آثار فاخری است که با کسب چندین عنوان در جشنواره تئاتر فجر و برگزیده شدن و راهیابی به مرحله کشوری، توسط هنرمندان این دیار تولید و بر روی صحنه رفت.

محمودی ضمن تقدیر از اعضای شورای اسلامی شهر، از اختصاص زمین جهت احداث فرهنگسرا خبر داد و گفت: در سال 1400  با یاری هم و در کنار هم و با تعامل و اتحاد بتوانیم جایگاه واقعی تئاتر را بشناسانیم و این هنر را به منازل مردم ببریم.

در ادامه فرماندار ممسنی نیز، ضمن تبریک روز جهانی تئاتر، هنرمندان را قشر تاثیر گزار جامعه خواند و اظهار داشت: یکی از دارایی های ارزشمند ممسنی هنرمندان این شهرستان هستند که با آثار خوب خود می توانند بسیار تأثیرگذار باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسداشت روز جهانی تئاتر در ممسنی

پاسداشت روز جهانی تئاتر در ممسنی