مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 فروردین 1400 ساعت 09:352021-03-28ورزشي

طنین نوای مهدوی در قم/ کاروان شادی در قم به حرکت در می آید


مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم گفت: در روز نیمه شعبان کاروان شادی با هدف ایجاد نشاط میان شهروندان در شهر به حرکت در خواهد آمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، مهدی کلانترزاده با اشاره به برنامه ریزی ها برای جشن های نیمه شعبان و عدم تجمع شهروندان در مسجد مقدس جمکران اظهار کرد: راه اندازی کاروان شادی سیار با هماهنگی شهرداری و همکاری نهادهای مربوطه ازجمله حرم مطهر حضرت معصومه(س)، مسجد مقدس جمکران، استانداری و ستاد مدیریت کرونا ی استان انجام می شود.

وی با اشاره به رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی توسط افراد مستقر در این خودروها عنوان کرد: این کاروان بدون توقف و به صورت گذری در خیابان و کوچه های شهر با نواختن موسیقی دلنشین برای تبریک عید نیمه شعبان به مردم قم برپا می شود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم با تأکید بر ضرورت ایجاد شادی و نشاط میان شهروندان در سالروز میلاد حضرت ولی عصر(عج) ابراز کرد: در این راستا هماهنگی های لازم با سازمان زیباسازی، سازمان فرهنگی هنری ورزشی و سازمان پارک ها و فضای سبز در شهرداری قم انجام شده است.

وی با اشاره به شرکت گروه فرهنگی پازل در این مراسم تصریح کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده برنامه های در سطح شهر بدون تجمع و پذیرایی برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طنین نوای مهدوی در قم/ کاروان شادی در قم به حرکت در می آید

طنین نوای مهدوی در قم/ کاروان شادی در قم به حرکت در می آید