مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 فروردین 1400 ساعت 09:252021-03-28سياسي

حمایت بلاعوض از 30 طرح حوزه لیزر و فوتونیک


دبیر ستاد فتونیک لیزر مواد پیشرفته و ساخت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از راه اندازی یک شتاب دهنده تخصصی در حوزه ساخت و تولید و یک مرکز نوآوری در حوزه های مرتبط خبر داد.

- دبیر ستاد فتونیک لیزر مواد پیشرفته و ساخت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از راه اندازی یک شتاب دهنده تخصصی در حوزه ساخت و تولید و یک مرکز نوآوری در حوزه های مرتبط خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمید لطیفی ، با اشاره به ایجاد زیست بومی برای رونق فناوری های حوزه لیزر و فوتونیک گفت: در سال 1399 با اخذ نظرات و مشورت های خبرگان علمی و صنعتی، موضوعات دارای اولویت برای رفع نیازهای مختلف در کشور شناسایی و تعریف شدند.

همچنین درخواست های حمایت برای توسعه فناوری، با توجه به نیازهای تعیین شده، دریافت شد که برخی مراحل ارزیابی و داوری را گذرانده و برخی در حال طی کردن این مراحل هستند.

وی افزود: علاوه بر این، با رعایت شرایط خاص مورد نیاز به دلیل بیماری همه گیر کرونا، ستاد با هدف مبادله اطلاعات و ایجاد ارتباط بین صنعتگران و پژوهشگران، آشنایی با آخرین دستاوردهای علمی و فناوری در زمینه های گوناگون و معرفی خود، در رویدادهای مختلف، علمی و صنعتی مشارکت یا از آن ها حمایت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت بلاعوض از 30 طرح حوزه لیزر و فوتونیک

حمایت بلاعوض از 30 طرح حوزه لیزر و فوتونیک