مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 فروردین 1400 ساعت 09:102021-03-28سياسي

حرف های مردم را به زبان انیمیشن بیان کرد


رییس پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی با انتشار پیامی درگذشت محمد ابوالحسنی، تهیه کننده مجموعه انیمیشن «دیرین دیرین» را تسلیت گفت.

- رییس پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی با انتشار پیامی درگذشت محمد ابوالحسنی، تهیه کننده مجموعه انیمیشن دیرین دیرین را تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدحسین ایمانی خوشخو ـ رییس پارک ملی علوم وفناوری های نرم وصنایع فرهنگی و عضو شورای هنر شورای عالی انقلاب فرهنگی ـ با انتشار پیامی درگذشت زنده یاد محمد ابوالحسنی را ضایعه ای دردناک برای جامعه فرهنگی و هنری کشور دانست.

متن کامل پیام تسلیت ایمانی خوشخو به شرح زیر است: انالله و انا الیه راجعون روزهای زیبای بهار هر روز باخبری ناراحت کننده تبدیل به سیاهی زمستانی شده است که دل هایمان را می رنجاند.

محمد ابوالحسنی یکی از خلاق ترین نوآوران و کارآفرینان این مرز و بوم بود که برای تحقق ایده هایش جنگید و توانست حرف های مردم را در قالب انیمیشن بیان کند.

وی از چهره های فعال و تاثیرگذار در عرصه فرهنگ و هنر کشور و از همکاران پرانگیزه ما از شروع به کار پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی بود و آثار ماندگار فراوانی خلق کرد که علاوه بر خنده و نشاط، مخاطب را به تفکر فرو می برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرف های مردم را به زبان انیمیشن بیان کرد

حرف های مردم را به زبان انیمیشن بیان کرد