مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 فروردین 1400 ساعت 09:002021-03-28پزشكي

نگرانی از وضعیت 6 هزار مسافر کرونایی


هیات مدیره انجمن پزشکان عمومی رشت، در نامه ای به رییس قوه قضاییه، خواستار پیگیری وضعیت مسافرانی شدند که با بیماری کرونا، شرایط انتقال ویروس را تسهیل می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، هیأت مدیره انجمن پزشکان عمومی رشت در نامه ای خطاب به رییس قوه قضاییه اعلام کرد: در ایام نوروز معاون وزیر بهداشت بیان داشت، حدود 6 هزار بیمار که تست کرونای مثبت داشته اند در کشور به مسافرت رفته اند با توجه به اینکه هر فرد مبتلا می تواند حداقل 10 نفر دیگر را مبتلا کند و آمار مرگ و میر نیز در خوشبینانه ترین حالت یک درصد افراد مبتلا است این جابجایی و مسافرت ها موجب مرگ و میر حداقل 600 نفر دیگر از هم وطنان خواهد شد.

از جنابعالی درخواست داریم اولاً بررسی بفرمایید چرا علیرغم توصیه های تمامی کارشناسان و خبرگان حوزه بهداشت و درمان هیچ محدودیت منطقی برای سفرهای نوروزی وضع نشد و بعد از آنکه اوضاع به سمت بحرانی شدن پیش رفت که البته کاملاً قابل پیش بینی بود تنها توصیه به بازگشت از سفر انجام شده است! همچنین استدعا داریم تحقیق کنید چه سازمان یا ارگانی مسئولیت رصد کردن وضعیت این 6 هزار نفر مبتلایی که آزادانه به مسافرت رفته اند، بوده است.

همچنین مسئولیت ابتلای سایرین به بیماری و همینطور فوت هم وطنان متعاقب آن بر عهده چه فرد یا افرادی است همچنین در کدام کشور د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی از وضعیت 6 هزار مسافر کرونایی

نگرانی از وضعیت 6 هزار مسافر کرونایی