مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 فروردین 1400 ساعت 09:002021-03-28اقتصادي

تشکیل 7 هزار پرونده تخلف صنفی طی یکسال گذشته در گیلان


رییس سازمان صمت گیلان با اشاره به اینکه بیش از 7 هزار و 600 پرونده قطعی تخلف در یکسال گذشته تشکیل شده است، گفت: جریمه بیش از 300 میلیارد تومانی برای این تخلفات درنظر گرفته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرهاد دلق پوش ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه 40 درصد اشتغال و 60 درصد اقتصاد بر عهده حوزه صنعت، معدن و تجارت و زیر مجموعه آن است، گفت: مهمترین سلاح جنگ اقتصادی، تولید و سهم بخش صنعت گیلان از تولید ناخالص داخلی(GDP) 22 درصد است که 18 درصد متعلق به بخش کشاورزی و مابقی مربوط به بخش های گردشگری و خدمات است.

وی با بیان اینکه سهم ارزش افزوده بخش صنعت، معدن و تجارت گیلان نسبت به کل کشور 5.

2 درصد است، بیان کرد: با برنامه ریزی و سیاست گذاری به عمل آمده کارگروه های مختلف نظیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، تنظیم بازار، پایش کارت بازرگانی، توسعه صادرات غیرنفتی، شورای معادن، صیانت قضایی از تولید، کمیسیون نظارت و میزهای کالایی که در مورد بادام، چای و زیتون با هدف حمایت از بنگاه های اقتصادی تعریف و تشکیل شده است.

اشتغال 85 هزار نفر در حوزه تولید و صنعت گیلان رییس سازمان صمت گیلان با اشاره به اینکه در سال جهش تولید، تمامی برنامه های عملیاتی این سازمان برای تحقق حداکثری اهداف اقتصادی استان در حوزه های تولیدی و تجاری و معدنی معطوف شد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 7 هزار پرونده تخلف صنفی طی یکسال گذشته در گیلان

تشکیل 7 هزار پرونده تخلف صنفی طی یکسال گذشته در گیلان