مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 فروردین 1400 ساعت 08:052021-03-28سياسي

پیش بینی احتمال حضور زائران پیاده در جمکران


معاون خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران از پیش بینی احتمال حضور زائران پیاده در شب و روز نیمه شعبان در این مسجد خبر داد و گفت: زائران حتما باید فاصله اجتماعی را رعایت کنند و ماسک بزنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، ابراهیم صدوقی در نشست امروز ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان با بیان پیشرو بودن مسجد مقدس جمکران در رعایت مصوبات ستاد ملی مبارزه با های شهری تعبیه شده در صحن های مختلف مسجد مقدس جمکران پخش خواهد شد.

صدوقی همچنین گفت: همه تدابیر برای مدیریت جمیعت در مراسم سال جاری انجام شده تا همه شیوه نامه های بهداشتی بویژه فاصله گذاری اجتماعی و همچنین استفاده از ماسک توسط همه زائران رعایت شود.

همچنین معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم نیز در این نشسست بیان کرد: به دستور استاندار قم، بنده و همکاران در شب و روز نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران مستقر خواهیم بود و اوضاع را از نزدیک رصد خواهیم کرد.

یونس عالی پور اضافه کرد: مراسم شب و روز نیمه شعبان در سال جاری با توجه به محدویت های کرونایی برگزار خواهد شد و ایستگاه های صلواتی هم تنها به فعالیت های فرهنگی خواهند پرداخت و توزیع اقلام غذایی را نخواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی احتمال حضور زائران پیاده در جمکران

پیش بینی احتمال حضور زائران پیاده در جمکران