مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 فروردین 1400 ساعت 07:252021-03-28اقتصادي

اعتبارات لازم برای سرعت بخشی به تکمیل سد خاییز اختصاص می یابد


اعتبارات مورد نیاز برای سرعت بخشیدن به روند تکمیل سد خاییز در شهرستان تنگستان اختصاص می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالکریم گراوند صبح یکشنبه در بازدید از روند اجرای سد خاییز در شهرستان تنگستان اظهار داشت: در راستای توسعه زیرساخت های حوزه آب در استان بوشهر تلاش های گسترده ای صورت گرفته و طرح های مهمی در دست اجرا است.

وی از تلاش ویژه برای تکمیل طرح های حوزه آب در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: طی سال های اخیر آب به عنوان اولویت اصلی استان در حوزه عمرانی مد نظر بوده و تلاش جدی برای تکمیل پروژه های این بخش داریم.

استاندار بوشهر از تخصیص اعتبارات مورد نیاز برای تسریع در تکمیل سد خاییز خبر داد و بیان کرد: اعتبارات مورد نیاز برای این طرح تأمین می شود تا شاهد تسریع در تکمیل سد خاییز توسط کارفرما و عوامل اجرایی باشیم.

تکمیل خاکریزی تا 2 ماه آینده مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر نیز اظهار داشت: سد خاییز نقش مهمی در تأمین آب مورد نیاز برای شبکه آبیاری اهرم خواهد داشت و هزار و 200 هکتار از نخیلات این منطقه را آبیاری می کند.

علی محمدی به روند اجرای این پروژه اشاره کرد و افزود: تاکنون بیش از 830 هزار متر مکعب از مجموع حجم خاکریزی بدنه سد اجرا شده و بقیه خاکریزی نیز در دو ماه آینده اجرا می شود تا کار ساخت بدنه سد به پایان برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات لازم برای سرعت بخشی به تکمیل سد خاییز اختصاص می یابد

اعتبارات لازم برای سرعت بخشی به تکمیل سد خاییز اختصاص می یابد