مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 فروردین 1400 ساعت 06:102021-03-28اقتصادي

13 میلیون تردد در محورهای مازندران ثبت شده است


رییس پلیس راه مازندران با اشاره به رشد سه برابری تردد در محورهای استان گفت: تاکنون بیش از 13 میلیون فقره تردد ثبت شده است.

- سرهنگ علیرضا قدمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به افزایش ترددها و حجم ترافیک در تمامی محورهای استان از جمله کندوان اظهار داشت: در حال حاضر شمار زیادی خودرو در حال ورود به استان هستند.

وی با عنوان اینکه در روزهای گذشته موج برگشت مسافران شروع شد و همچنان ادامه دارد با اشاره به شرایط ناپایداری جوی، امکان ریزش سنگ و کوه را در محورهای استان احتمالی دانست و به مردم توصیه کرد تا از تردد در محورهای کوهستانی پرهیز کنند.

وی با اشاره به برپایی جلسه رفع مشکلات ترافیکی محورهای پرحادثه شهرستان نوشهر، آمار تصادفات در محور نوشهر - نور را بالا دانست و گفت: ساماندهی نقاط حادثه خیز این محور در دستور کار قرار دارد.

سرهنگ قدمی با بیان اینکه شمار زیادی بریدگی غیراستاندارد وناایمن در محور نوشهر - رویان وجود دارد، بر لزوم ساماندهی و ایمن سازی این محور با نصب سرعتکاه و تقویت روشنایی تاکید کرد و گفت: آشکارسازی از طریق نصب تابلوها و رفع مشکل آبگرفتگی در این محور الزامی است.

رییس پلیس راه مازندران یادآور شد: ایمن سازی و ساماندهی تقاطع های موجود در محور نوشهر - رویان نیز ضروری است وتصمیماتی برای ایمن سازی محور گرفته شده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 میلیون تردد در محورهای مازندران ثبت شده است

13 میلیون تردد در محورهای مازندران ثبت شده است