مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 فروردین 1400 ساعت 05:402021-03-28اجتماعي

سفر به عتبات حتی با داشتن ویزا ممنوع شد


با این تصمیم ستاد کرونا و توقف اعزام ها، بسیاری از افرادی که برای نوروز و نیمه شعبان ثبت نام کرده بودند، به مرز ها مراجعه کردند، اما در مرز ها امکان خروج نداشته و همین امر موجب تجمع افراد در مرز ها شد.

- در حالی که اسفندماه هر روز تعدادی از عاشقان حسینی در قالب کاروان های غیرمجاز به عتبات مشرف می شدند، ستاد کرونا خروج مسافران از مرز های زمینی به عراق را حتی با داشتن ویزا ممنوع کرد.

جی پلاس ، هر ساله در اعیاد شعبانیه جمعی از زائران ایرانی به عتبات مشرف می شوند و یکی از روز هایی که زیارت امام حسین (ع) در آن تأکید شده است، نیمه شعبان همزمان با ولادت حضرت مهدی (عج) است.

با آغاز سال جدید و در حالی که بسیاری از عاشقان سفر به عتبات برای تشرف به کربلا در نوروز و اعیاد شعبانیه و به ویژه نیمه شعبان همراه با کاروان های غیرمجاز ثبت نام کرده بودند، امکان خروج از کشور از هیچ یک از مرز های زمینی را نداشتند و گزارش های فارس برای جلوگیری از خروج کاروان های غیرمجاز با مصوبه ستاد کرونا به نتیجه رسید؛ به طوری که ابویی، یکی از مدیران کاروان های زیارتی غیرمجاز با بیان اینکه به دلیل شیوع کرونا و بسته بودن مرز های جنوبی و همچنین مرز مهران با وجود داشتن ویزای عراق اعزام زائران با مشکلاتی همراه بود، می گوید: بسیاری از زائران که اسفندماه برای تشرف به عت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر به عتبات حتی با داشتن ویزا ممنوع شد

سفر به عتبات حتی با داشتن ویزا ممنوع شد