مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 فروردین 1400 ساعت 05:052021-03-28سياسي

مشکلات امروز کشور حاصل بی عرضگی مسؤولان است/طرح پتروشیمی با اعتماد مردم بازی کرد


دبیر شورای ائتلاف استان زنجان با اشاره به گرانی های ایجاد شده در بازار و وضعیت مرغ گفت: یا مسؤولان مشکل مردم را درک نمی کنند و یا رانتی در کار است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، از نیروهای فعال سیاسی استان زنجان است، حدود چهار دهه است که به عنوان دبیر جامعه روحانیت مبارزه استان فعالیت دارد و نقش وی در مسائل سیاسی و در زمانی که نیروهای اصولگرا و انقلابی دچار تشتت آراء می شوند به خوبی خود را نشان می دهد.

از مبارزان سیاسی قبل از انقلاب است و در آن ایام در راستای انتشار نظرات و بیانات امام راحل با اعلامیه، نوار و سخنرانی ها فعالیت می کرده است و بعد از انقلاب نیز با حرکت مردم همراه شده و در تشکل های سیاسی و اجتماعی حضور و در هدایت برخی از حرکت ها نیز نقش داشته است.

از سال 1361 مسؤولیت دبیری جامعه روحانیت مبارزه استان زنجان را برعهده گرفته است و در دفاع مقدس نیز حضور داشته و سه بار به مناطق جنگی اعزام شده است.

حجت الاسلام مهدی بیگ محمدی متولد 1332 است و تحصیلات خود را  تا پایان سطح در حوزه و از دروس جدید نیز فوق لیسانس دانشگاهی را دارد و بعد از 30 سال خدمت از تربیت معلم فرهنگیان بازنشسته شده است.

با رشادت به خاطر حمایتش از دو نماینده قبل از مردم استان و دو حوزه انتخابیه حوره انتخابیه زنجان و طارم و ابهر، خرمدره و سلطانیه عذرخواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات امروز کشور حاصل بی عرضگی مسؤولان است/طرح پتروشیمی با اعتماد مردم بازی کرد

مشکلات امروز کشور حاصل بی عرضگی مسؤولان است/طرح پتروشیمی با اعتماد مردم بازی کرد