مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 فروردین 1400 ساعت 04:252021-03-28سياسي

فعالیت ‎های واحد خواهران اتحادیه دانشجویان مستقل در نوزدهمین دوره شورای مرکزی


مسئول واحد خواهران اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: برگزاری چهارمین دوره کوثرانه، نشست های هم اندیشی پیرامون مسائل روز حوزه زنان و پیگیری مسائل زنان سرپرست خانوار از مهمترین های برنامه های این واحد در سال گذشته بوده است.

- محدثه مصفا مسئول واحد خواهران اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت وگو با خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس درباره فعالیت های این واحد از آغاز نوزدهمین دوره فعالیت شورای مرکزی اتحادیه گفت: با توجه به حساسیت های کشور در شرایط و اجتماع با شعار محوری بانوی بصیر ، تحول ساز در متن و مرکز در بستر اسکای روم برگزار شد.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: در این دوره به مباحثی از جمله؛ نقش تربیتی زنان در خانواده و اجتماع، مسئله شناسی حوزه زنان و خانواده، جریان شناسی زن و خانواده، زنان در قوانین جمهوری اسلامی، کنوانسیون ها و لوایح بین المللی حوزه زنان ، عدالت جنسیتی ، روشنفکری دینی و مسئله زنان پرداخته شد.

وی با بیان اینکه در ترم آتی مراحل بعدی دوره کوثرانه برگزار خواهد شد، گفت: هدف از برگزاری سایر مراحل این دوره ورود به گام های عملیاتی در این حوزه است.

مصفا یادآور شد: عدم شناخت صحیح زنان از جایگاه خود در خانواده و اجتماع موضوعی است که به نظر می رسد بارها مورد سو استفاده غرب قرار گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت ‎های واحد خواهران اتحادیه دانشجویان مستقل در نوزدهمین دوره شورای مرکزی

فعالیت ‎های واحد خواهران اتحادیه دانشجویان مستقل در نوزدهمین دوره شورای مرکزی