مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 فروردین 1400 ساعت 04:202021-03-28سياسي

برنامه های ستاد فهما در نیمه شعبان اعلام شد


ستاد هماهنگی کانون های فهما به مناسبت نیمه شعبان برنامه های متعددی را تدارک دیده است که از جمله آنها می توان به قرائت سراسری زیارت آل یاسین در مساجد سراسر کشور و همچنین برپایی کاروان شادی بچه های مسجد منتظران ظهور اشاره داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما)، همه ساله با فرارسیدن نیمه شعبان، سالروز ولادت حضرت ولیعصر(عج) در سراسر کشور جشن و سرور برپاست و برنامه های متعددی در مساجد، تکایا و حسینیه ها اجرا می شود؛ امسال نیز اگرچه به دلیل شیوع کرونا این فعالیت ها با محدودیت مواجه است اما با رعایت پروتکل های بهداشتی همچنان برگزار می شود.

در این راستا ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور نیز فعالیت های متنوعی را ویژه این ایام تدارک دیده است که در ادامه به آنها اشاره می شود.

مساجد کشور یک شنبه 8 فروردین همزمان با شب نیمه شعبان، میزبان قرائت دعای فرج و هدیه ثواب طرح تلاوت نور به نیت تعجیل در ظهور حضرت ولیعصر(عج) خواهند بود.

همچنین زیارت آل یاسین، دوشنبه 9 فروردین همزمان با روز نیمه شعبان به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور به صورت حضوری و مجازی در مساجد سراسر کشور قرائت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های ستاد فهما در نیمه شعبان اعلام شد

برنامه های ستاد فهما در نیمه شعبان اعلام شد