مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 فروردین 1400 ساعت 04:202021-03-28سياسي

پیش بینی سید محمد صدر در مورد اف ای تی اف و هشدار وی در خصوص عدم تصویب آن


سید محمد صدر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در رابطه با لوایح اف ای تی اف گفت: عدم تصویب این لوایح باعث می شود هم به لحاظ بین المللی دچار انزوا شویم و مشکلات جدی بانکی پیدا کنیم و بانک های ما نتوانند با بانک های خارجی ارتباط برقرار کنند و هم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از برنا، یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: من اگر مسئول بودم برای پیشرفت، رویکرد امنیتی حاکم را به رویکرد فرهنگی تبدیل می کردم و با نگاهی مثبت به مردم و خواسته های مادی و معنوی آنها که آرامش و آسایش و کرامت انسانی است نگاه می کردم و در این جهت حرکت می کردم.

متن مصاحبه محمد صدر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا به شرح زیر است: در رابطه با تصویب اف ای تی اف در سال جدید چه پیش بینی دارید؟ عدم تصویب آن در سالی که گذشت چه هزینه هایی برای کشور داشت؟ یکی از مسائل مهم، تصویب اف ای تی اف در مجمع تشخیص مصلحت نظام است.

اف ای تی اف با سیاست خارجی و سیاست داخلی مرتبط است و هم با مسائل اقتصادی مردم و هزینه هایی که به بیت المال و نظام تحمیل می کند، در ارتباط است.

ایرانیان خارج از کشور مشکلات بسیار زیادی دارند عدم تصویب این لوایح باعث می شود هم به لحاظ بین المللی دچار انزوا شویم و مشکلات جدی بانکی پیدا کنیم و بانک های ما نتوانند با بانک های خارجی ارتباط برقرار ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی سید محمد صدر در مورد اف ای تی اف و هشدار وی در خصوص عدم تصویب آن

پیش بینی سید محمد صدر در مورد اف ای تی اف و هشدار وی در خصوص عدم تصویب آن