مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 فروردین 1400 ساعت 03:252021-03-28پزشكي

واکسن کرونا به بیماران خاص در قم تزریق شد


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم از تزریق واکسن کرونا به بیماران خاص این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، محمود پرهام در گفت و گویی اظهار داشت: تزریق واکسن کرونا به بیماران خاص در بخش دیالیز بیمارستان کامکار قم انجام شد.

وی همچنین ضمن خداقوت به عوامل اجرایی تزریق واکسن، از نزدیک بر روند این امر نظارت کرد.

قم دارای 926 بیمار خاص شامل 372 تَن ام اس، 271 تَن بیمار دیالیز، 145 بیمار پیوند کلیه، 89 تَن تالاسمی و 48 تَن نیز هموفیلی است.

به دنبال افزایش تعداد بستری شدگان کرونایی در قم، این استان که از روز بیستم دی ماه 99 به منطقه آبی کرونایی کشور ورود پیدا کرده بود از بیست و پنجم اسفند وارد منطقه زرد شد.

کارشناسان نسبت به وخیم تر شدن وضعیت در صورت بی توجهی مردم به توصیه های ستاد کرونا و برگزاری دورهمی ها و مهمانی ها و نیز انجام سفر هشدار می دهند.

ویروس کرونا ، موسوم به کووید 19 اواسط ماه دسامبر سال گذشته (24 آذر 98) در شهر ووهان واقع در مرکز چین گزارش شد ابتدا از این بیماری به عنوان ذات الریه نام برده می شد اما کمیسیون ملی بهداشت چین در 30 دسامبر سال 2019 (9 دی 98) به صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین اعلام کرد.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می توانند با شماره تلفن های 4030، 3136 و 190 تماس بگیرند و یا برای کسب آخرین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسن کرونا به بیماران خاص در قم تزریق شد

واکسن کرونا به بیماران خاص در قم تزریق شد