مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 فروردین 1400 ساعت 19:052021-03-27سياسي

بانک ها پارک نقدینگی مردم شده اند


عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: مهارت آموزی در سایه عدالت آموزشی می تواند چرخه های تولید کشور را برای جدایی از اقتصاد نفتی مهیا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، مهدی اسماعیلی در مورد نامگذاری امسال با عنوان  تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها اظهار داشت: مهمترین عامل پیشرفت یک کشور رشد تولیدات آن در سطح ملی و بین المللی است و زمانی به این هدف خواهیم رسید که سه موضوع حمایت، پشتیبانی و رفع موانع را مورد توجه قرار دهیم.

نماینده مردم میانه در و… نام هایی هستند که در چند سال اخیر با شروع سال جدید توسط رهبر معظم انقلاب تاکید و تکرار شده اند که همگی به بهبود شرایط زندگی مردم و اقتصاد ملی سفارش می کنند و تمام مسیرها از مسائل اقتصادی و سیاسی گرفته تا موضوعات فرهنگی و اجتماعی به آموزش و پرورش و تربیت سرمایه اجتماعی ختم می شود.

آموزش و پرورش می تواند نقطه شروع تمام پیروزی ها باشد اسماعیلی تاکید کرد: آموزش و پرورش می تواند نقطه شروع  پیروزی یک کشور باشد و اکثر موفقیت های ملی و بین المللی از بستر سیستم آموزشی هر کشوری می گذرد، سرمایه گذاری در جهت پرورش و حمایت از نخبگان کارآمد در سیستم آموزشی کشور گام بلندی برای رسیدن به اهداف ملی در سطح جهانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک ها پارک نقدینگی مردم شده اند

بانک ها پارک نقدینگی مردم شده اند