مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 فروردین 1400 ساعت 18:302021-03-27سياسي

ممنوعیت تردد شبانه در کل کشور اجرا می شود


معاون کل وزیر بهداشت با تأکید بر اینکه منع تردد شبانه در کل شهر های کشور اجرا خواهد شد، گفت: نتایج انجام سفر ها از هفته آینده مشخص خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، ایرج حریرچی معاون کل وزیر بهداشت امشب در خبر 21 با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در کشور، اظهار داشت بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت های تردد شبانه در کشور از ساعت 22 تا 3 بامداد برقرار است و متخلفان جریمه می شوند.

وی با اشاره به ملاک بندی رنگ های شهر های کشور، گفت: اگر هر شهری کمتر از دو بستری روزانه در صد هزار نفر داشته باشد آن شهر آبی است؛ بین 2 تا 4 بستری روزانه در صد هزار نفر شهر زرد؛ بین 4 تا 6 بستری در صد هزار نفر نارنجی و اگر تعداد بستری 6 بستری در روز یا بیشتر از آن در صد هزار نفر جمعیت باشد، آن شهر قرمز اعلام می شود.

معاون کل وزیر بهداشت با تأکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی، خاطرنشان کرد: اگر شهری 60 بستری در ده روز داشته باشد این تبدیل به 600 بیمار می شود که معادل سه بیمارستان 200 تختخوابی خواهد بود.

حریرچی اضافه کرد: این وضعیت فعلی مربوط به اواخر اسفند است نه اینکه نتایج سفر ها باشد بلکه نتایج افزایش تردد ها در سطح شهر و شب عید و کار های انجام شده در آن زمان است که منجر شده اکنون 67 شهر در کشور نارنجی و قرمز شود که این تعداد 32 درصد جمعیت را تشکیل می د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت تردد شبانه در کل کشور اجرا می شود

ممنوعیت تردد شبانه در کل کشور اجرا می شود