مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 فروردین 1400 ساعت 18:102021-03-27سياسي

تمام مسیرهای منتهی به جمکران مسدود می شود


معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری قم با اشاره به لغو تمام برنامه های نیمه شعبان گفت: تمام مسیرهای منتهی به مسجد جمکران نیز مسدود خواهد شد.

- ایسنا/قم معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری قم با اشاره به لغو تمام برنامه های نیمه شعبان گفت: تمام مسیرهای منتهی به مسجد جمکران نیز مسدود خواهد شد.

بیژن سلیمان پور امشب در گفت وگویی بیان کرد: برابر مصوبه های ستاد ملی مدیریت کرونا هشتم و نهم فروردین ماه جاری از ورود هرگونه خودرو با پلاک غیربومی به شهر قم ممانعت به عمل می آید.

رییس شورای اطلاع رسانی قم یادآور شد: از تمام هموطنان می خواهیم از حرکت و مراجعه به سمت استان قم خودداری کنند چرا که هیچ گونه برنامه ای به مناسبت نیمه شعبان در قم برگزار نخواهد شد.

وی اضافه کرد: محدودیت های ترافیکی داخل شهر قم نیز فردا و پس فردا برقرار خواهد شد و تمام مسیرهای منتهی به مسجد جمکران اعم از بلوار پیامبر اعظم، بلوار مرجعیت و غیره مسدود خواهد شد.

سلیمان پور بیان کرد: هیچ گونه ایستگاه صلواتی، مراسم و برنامه رسمی تجمعی به این مناسبت برگزار نخواهد شد و برنامه های این مناسبت به صورت مجازی و از صداوسیما پخش می شود.

وی با بیان اینکه همه این تصمیم ها مطابق با دستورهای ستاد ملی کرونا و از بیم افزایش شیوع بیماری در کشور است تصریح کرد: از همه هموطنان و شهرون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام مسیرهای منتهی به جمکران مسدود می شود

تمام مسیرهای منتهی به جمکران مسدود می شود