مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 فروردین 1400 ساعت 17:252021-03-27حوادث

نجات جان زن 27 ساله در ارتفاعات چرام توسط امدادگران هلال احمر


مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: امدادگران هلال احمر با همکاری نیروهای اورژانس زنی را که در ارتفاعات نزدیک به امامزاده عبدالله(ع) شهرستان چرام مصدوم شده بود، - ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: امدادگران هلال احمر با همکاری نیروهای اورژانس زنی را که در ارتفاعات نزدیک به امامزاده عبدالله(ع) شهرستان چرام مصدوم شده بود، نجات دادند.

سید امان اله جهان بین در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: نجات جان خانم جوان 27 ساله توسط نیروهای امدادی واکنش سریع تیم کوهستان و پرسنل جمعیت هلال احمر شهرستان چرام در ارتفاعات کوه های چرام صورت گرفت.

وی اظهارکرد: طی تماس تلفنی از محل حادثه کوه سیاه (امامزاده عبدالله) مبنی بر سقوط یک خانم بلافاصله تیم کوهستان جمعیت هلال احمر به صورت پیاده روی به محل اعزام و بعد از حمل مصدوم به مدت 6 ساعت پیاده روی در مناطق صعب العبور به همراه نیروهای اورژانس تحویل نیروهای درمان شد.

مدیرعامل هلال احمر کهگیلویه وبویراحمد خاطرنشان کرد: بعد از 6 ساعت تلاش تیم کوهستان و امدادگران و پرسنل جمعیت هلال احمر و کارکنان اورژانس شهرستان چرام در کوه جان خانم جوان را که از کوه پرت و از ناحیه سر دچار مصدومیت شده بود، نجات داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات جان زن 27 ساله در ارتفاعات چرام توسط امدادگران هلال احمر

نجات جان زن 27 ساله در ارتفاعات چرام توسط امدادگران هلال احمر