مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 فروردین 1400 ساعت 15:192021-03-27سياسي

دولت، نگاه قلکی به تامین اجتماعی را کنار بگذارد


رییس مجمع نمایندگان استان فارس با انتقاد از نگاه قلکی دولت به سازمان تامین اجتماعی گفت: تصدی گری دولت بر سازمان تا پایین ترین سطح رسوخ کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، ابراهیم عزیزی در نخستین روز کاری سال 1400 با حضور در سازمان تامین اجتماعی و در جمع مدیران این سازمان اظهار داشت: حضور ما در نخستین روزهای سال 1400 در سازمان تامین اجتماعی حاوی این پیام مهم است که در سال تولید، پشتیبانی و مانع زدایی ها از تولید باید همگی از قشر زحمتکش کارگران به عنوان عناصر اصلی تولید حمایت جدی به عمل آوریم.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس رونق تولید را در سایه حل مشکلات سازمان هایی چون تامین اجتماعی دانست و گفت: سازمان تامین اجتماعی به نوعی در خط مقدم رونق تولید قرار گرفته است.

او با انتقاد از نگاه قلکی دولت به سازمان تامین اجتماعی اظهار کرد: نوع نگاه غلط دولت ها به سازمان یک مشکل جدی است و تا دولت ها این سازمان را در جایگاه قانونی خود نبینند، مشکلات همچنان پابرجا خواهد بود.

 عزیزی ادامه داد: بنا بود از ابتدا سازمان تامین اجتماعی غیردولتی اداره شود اما امروز تصدی گری دولت تا پایین ترین سطح سازمان قابل مشاهده است و این یک مشکل بزرگ می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت، نگاه قلکی به تامین اجتماعی را کنار بگذارد

دولت، نگاه قلکی به تامین اجتماعی را کنار بگذارد