مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 فروردین 1400 ساعت 14:502021-03-27پزشكي

به تعویق افتادن آزمون دستیاری پزشکی


رییس مرکز سنجش پزشکی از به تعویق افتادن آزمون دستیاری تخصصی پزشکی با رای موقت دیوان عدالت خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، سعید هاشمی نظری روز شنبه با بیان اینکه متاسفانه تفاسیر مختلف از مصوبات موجود از سوی داوطلبان معترض به زمان برگزاری آزمون و ارائه مستندات از طرف وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، نتوانست دیوان عدالت اداری را برای برگزاری آزمون دستیاری پزشکی در 20 فروردین 1400 متقاعد کند، گفت: با رای موقت دیوان عدالت اداری تا اطلاع ثانوی، چهل و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی به تعویق افتاد.

هاشمی نظری اظهار کرد: در تلاش هستیم تا با جلساتی بین مسئولان دیوان عدالت اداری و وزارت بهداشت هر چه سریعتر از زمان برگزاری آزمون دستیاری پزشکی را اعلام کنیم.

رییس مرکز سنجش پزشکی خاطر نشان کرد: معاونت آموزشی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی از دغدغه ها و نگرانی های داوطلبان با توجه به حساسیت های آزمون دستیاری پزشکی آگاه است.

وی تاکید کرد: برای حفظ آرامش و کاهش نگرانی های داوطلبان نهایت تلاش خود را برای برگزاری آزمون در 20 فروردین انجام داده است.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی تصریح کرد: مستندات اعلام منابع آزمون از تاریخ دوم اردیبهشت ماه سال 98 را ارائه کردیم و تاکید بر برگزاری آزمون در زمان اعلام شده داشتیم، اما این اقدامات نتوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به تعویق افتادن آزمون دستیاری پزشکی

به تعویق افتادن آزمون دستیاری پزشکی