مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 فروردین 1400 ساعت 14:152021-03-27سياسي

همیاران سلامت در روستاهای ایلام تشکیل می شود


استاندار ایلام همه فرمانداران موظف به تشکیل همیاران سلامت در روستاها با مسئولت دهیار و نظارت بخشداران هستند.

- محمد نوذری در دومین جلسه ستاد استانی کرونا در سال 1400 اظهار کرد: همه فرمانداران موظفند هر چه سریعتر نسبت به تشکیل همیاران سلامت متشکل از دهیار، مسئول پایگاه مقاومت و مسئول خانه بهداشت اقدام و کلیه مسائل روستا اعم از کنترل تجمعات، حضور مهمانان، برگزاری مراسمات شادی و عزا و اعمال محدودیتها را با مسئولیت دهیار مدیریت نمایند.

استاندار ایلام با بیان اینکه دادستان های شهرستان ها از همیاران سلامت در روستاها حمایت می نمایند، گفت: فرمانداران درجلسه ای دستورالعمل ها و شیوه نامه های اجرایی و مسئولیت مدیریت کرونا در روستاها را با ابلاغ بخشدار برای دهیاران تبیین نمایند و در صورت هرگونه کم کاری، عادی انگاری و به خطر افتادن جان و سلامت مردم با مسببین برخورد خواهد شد.

نوذری تصریح کرد: شرایط استان بسیار خطرناک است و دهلران به شرایط قرمز، و آبدانان و چرداول هم به نارنجی تغییر وضعیت داده اند و ایلام و ایوان نیز سیر صعودی دارند.

وی با بیان اینکه عادی انگاری مردم ، غفلت از کرونا و عدم رعایت پروتکل ها شرایط استان را تغییر داده است، عنوان کرد: استان ایلام شرایط خاص و در حال جهشی را طی می کند، که این مهم نیازمند انجام اقدامات اساس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همیاران سلامت در روستاهای ایلام تشکیل می شود

همیاران سلامت در روستاهای ایلام تشکیل می شود