مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 فروردین 1400 ساعت 13:052021-03-27سياسي

ظرفیت تولید واحدهای صنعتی خراسان جنوبی تکمیل شود


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بر حمایت و پشتیبانی مسئولان از واحدهای تولیدی و سرمایه گذاری در خراسان جنوبی تاکید کرد و گفت: مسئولان تلاش کنند تا واحدهای نیمه فعال استان به ظرفیت تولید 100 درصدی برسند.

- حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، امروز شنبه 7 فروردین در دیدار نوروزی استاندار خراسان جنوبی و جمعی از معاونان، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و نامگذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها ، ادامه داد: شرایط چند سال اخیر کشور و تکیه بیش از حد به غرب توسط مسئولان، تجربه با ارزشی برای کشور حاصل کرد که در معادلات بین المللی و مسائل داخلی به هیچ وجه نباید به غربی ها و خارجی ها تکیه کرد و امروز همه مردم با هر سلیقه و اختلافی به این نکته مهم اعتقاد دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به اینکه با همه دنیا می توان رابطه داشت اما نباید حل مشکلات و مسائل کشور را به آنها گره زد و به غربی ها تکیه کرد، افزود: راهکار حل مشکلات و معضلات کشور در داخل و حمایت از تولیدکنندگان و جوانان توانمند ایران اسلامی در داخل است.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه باید تحقق شعار سال در دستور کاری مسئولان استان قرار گیرد، بیان داشت: مراجعات متعددی تاکنون به دفتر نماینده ولی فقیه صورت گرفته که افرادی در استان س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت تولید واحدهای صنعتی خراسان جنوبی تکمیل شود

ظرفیت تولید واحدهای صنعتی خراسان جنوبی تکمیل شود