مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 فروردین 1400 ساعت 11:152021-03-27سياسي

شهید میرزاعلی رستمخانی و شهیده اکرم احدیان شهدای شاخص زنجان معرفی شدند


معاون فرهنگی و هنری سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: شهید میرزاعلی رستمخانی و شهیده اکرم احدیان شهدای شاخص زنجان در سال 1400 معرفی شدند.

- مسعود رمرودی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در راستای ترویج سبک زندگی شهدا معرفی شهدای شاخص بسیج از سال 1389 پایه گذاری شده است.

  معاون فرهنگی و هنری سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه این اقدام فرصتی برای فرهنگ سازی در حوزه مقاومت، ایثار و شهادت و بازخوانی سبک زندگی شهدا و پرداختن به معیار ها و ویژگی های جوان مؤمن انقلابی است، عنوان کرد: معرفی شهدای شاخص استان در راستای آشنایی و بهره گیری هر چه بیشتر جامعه به ویژه نسل جوان با روش و سبک زندگی شهیدان است.

  وی با اشاره به شاخصه های انتخاب شهدای شاخص بیان کرد: مومن و انقلابی، داشتن سابقه عمل جهادی برجسته در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و دفاع از حریم اهل بیت (ع)، جریان سازی برای نسل جوان، جوان بودن، دارای حرکت های امیدبخش از جمله شاخصه های مهم انتخاب شهدای شاخص محسوب است.

  رمرودی با بیان اینکه شهید میرزاعلی رستمخانی از فرماندهان و رزمندگان دلاور و خط شکن استان زنجان در سال های دفاع مقدس به عنوان شهید شاخص استان در سال 1400 انتخاب شده است، ادامه داد: شهیده اکرم احدیان شهیده مدافع سلامت استان نیز به عنوان شهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید میرزاعلی رستمخانی و شهیده اکرم احدیان شهدای شاخص زنجان معرفی شدند

شهید میرزاعلی رستمخانی و شهیده اکرم احدیان شهدای شاخص زنجان معرفی شدند