مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 فروردین 1400 ساعت 10:452021-03-27اقتصادي

ساخت سریع ترین خودروی مسابقه ای هیدروژنی جهان


صنعت خودرو در حال برقی شدن است و تقریبا تمامی شرکت های خودروساز مشهور دنیا، سالانه در بخش EV، مدل یا مدل هایی را معرفی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک و به نقل از وب سایت موتور1، اما اگر یک نوع سوخت جایگزین و انتشار صفر دیگری وجود داشته باشد که مورد توجه قرار نبوده، سلول های سوختی است.

در حقیقت، باید گفت که به عنوان نمونه، بازار فروش خودروهای سلول سوختی هیدروژنی در ایالات متحده در سال 2020 سقوط کرد، در حالی که محبوبیت خودروهای الکتریکی افزایش یافت.

تویوتا یکی از بزرگترین تولیدکنندگان خودرو در جهان به حساب می آید که در حال ساخت اتومبیل با استفاده از پیل های سوخت هیدروژن برای تأمین انرژی موتورهای الکتریکی است.

از سوی دیگر شرکت هیوندای نیز این کار را از سال 2001 با هیوندای سانتافه FCEV آغاز کرده است.

برای تحکیم بیشتر جای پای هیوندای در بخش پیل سوختی هیدروژنی، این خودروساز با Forze Hydrogen Racing، گروهی از دانشجویان که برای ارتقا سلول های سوختی اتومبیل های مسابقه ای هیدروژنی برقی کار می کنند، همکاری کرده است.

مدل Forze IX، امسال اولین گام بلند را برداشته و در سال 2022، خودروی مسابقه ای هیدروژنی، گام دوم را برمی دارد و تکمیل می شود.

پس از اتمام، انتظار می رود که Forze IX 1500 کیلوگرمی، سریع ترین اتومبیل مسابقه ای الکتریکی سلول سوختی باشد که حداکثر سرعت آن ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت سریع ترین خودروی مسابقه ای هیدروژنی جهان

ساخت سریع ترین خودروی مسابقه ای هیدروژنی جهان