مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 فروردین 1400 ساعت 10:302021-03-27سياسي

سخنرانی نماینده علمی ایران و قاره آسیا در کنگره جهانی دانشجویان دندانپزشکی


دکتر بهنام شکیبایی، نماینده علمی ایران و قاره آسیا، در «کنگره جهانی دانشجویان دندانپزشکی»، روز جمعه، 13 فروردین ساعت16:30 به وقت تهران سخنرانی خواهد کرد.

- سخنرانی نماینده علمی ایران و قاره آسیا در "کنگره جهانی دانشجویان دندانپزشکی" دکتر بهنام شکیبایی، نماینده علمی ایران و قاره آسیا، در کنگره جهانی دانشجویان دندانپزشکی ، روز جمعه، 13 فروردین ساعت16:30 به وقت تهران سخنرانی خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این کنگره بین المللی دو روزه با مرکزیت کشور سوییس به صورت زنده و اینترنتی از راه دور بر روی پلتفورم Zoom پخش می شود و بیش از 200 هزار دانشجوی دندانپزشکی از 62 کشور دنیا مخاطب آن هستند.

موضوع سخنرانی دکتر بهنام شکیبایی ابداعات جدیدش در زمینه جراحی های کم تهاجمی و میکروسکوپی ایمپلنت خواهد بود.

این اولین بار است که یک محقق ایرانی به عنوان یکی از سخنرانان اصلی در کنگره سالیانه انجمن جهانی دانشجویان دندانپزشکی در سوییس معرفی می شود.

انجمن جهانی دانشجویان دندانپزشکی آی ای دی اس در سال 1952 در کشور دانمارک بنیان گذاشته شد و تا کنون بیش از 200 هزار دانشجوی دندانپزشکی از 62 کشور دنیا به عضویت آن در آمده اند.

هدف اول این انجمن ایجاد شبکه های تعلیماتی و تحقیقاتی نوین در بین اعضای انجمن است که در این راستا همواره تلاش می کند در کنفرانس جهانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنرانی نماینده علمی ایران و قاره آسیا در کنگره جهانی دانشجویان دندانپزشکی

سخنرانی نماینده علمی ایران و قاره آسیا در کنگره جهانی دانشجویان دندانپزشکی